La Mafepaellada

El dissabte passat vam tenir el gran esdeveniment del trimestre: la Mafepaellada!!

De bon matí els caps estàvem ben estressats carregant material amunt i avall, taules per aquí, arròs per allà, cadires volant… Tot havia d’estar llest a les 13h. El pioners van arribar els primers, desprès d’haver-se aixecat a les 7 del matí per anar a col·laborar al menjador social el Caliu d’Horta. Ho porten fent des del principi del trimestre però aquest cop no només van ser els nostres Pioners sinó que també hi eren els raiers i pioners de l’Agrupament Escolta Aldaia ja què des dels Campaments Generals 2015 s’han fet molt amics.

IMG-20150518-WA0003

Cap a les 12h els fogons ja estaven encesos i llestos per a cuinar. Els nostres masterchefs: l’Angel Parra (pare d’una raiera i d’un cap del Mafeking) i l’Ian Marshall (cap de l’A.E. Aldaia) es van currar una paella amb molt d’estima i dedicació per a que sortís bona, bona.
IMG-20150518-WA0007IMG-20150518-WA0004

La gent començava a apropar-se, la gana apretava i les famílies començaven a fer caliu entre elles. La jornada va estar marcada pel bon ambient que es va formar durant el dinar i durant la resta de la tarda, ja que vam estar fent jocs de tot tipus per a fer partícips a pares, mares, amics, amigues, nens, nenes, joves i adolescents, del nostre lleure.

IMG-20150518-WA0005

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s